Salming

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Strutsboa - 7 mars 2012 18:31

...att jag erkänner det enda fel jag någonsin har gjort.


Skrivet den 23 sep 2007:

"7. Flott/Fantomen (På väg utför, men lever på rutinen och stabiliteten. )"


Till mitt försvar så gjorde Flott/Fantomen två dåliga år 2008 och 2009, men att de var på väg utför stämde väl kanske inte riktigt...

Av Strutsboa - 7 mars 2012 10:01

Emil Granberg verkar ha en liten schizofren inställning till livet, till vardags pluggar han nämligen till brandman, men på brännbollsplanen gör han allt för att bränna så många som möjligt. Vi i Salmingbloggen bestämde oss för att försöka reda ut detta en gång för alla.


 


Brandman till vardags men brännare i brännboll, är inte det en märklig kombination?

-Va? Nu förstår jag inte alls.

Brandman är ju ett arbete där du ska försöka rädda så många som möjligt från elden, medan du i brännbollen försöker bränna folk.

-Jag har fortfarande svårt att se likheterna. Jag är ledsen.

Men snälla Emil, brandman = rädda folk från elden, brännare = försöka bränna folk! Vad är det du inte förstår?
-Aha, men säg det direkt då, nu förstår jag ju! Nä men jag tycker inte det är så konstig kombination, brännboll är ju trots allt bara en lek.

Lek? Hahah... Rykten säger att du var obesegrad ifjol, stämmer det?

-Ja det stämmer. Jag spelade förcupen, alla matcher i yran utom mot BCZ, Masters och gruppspelet i Finalcupen. Så jag deltog faktiskt inte i en enda förlustmatch ifjol.

Ruskigt imponerande! Kan du berätta något om dig själv som inte så många vet om dig?

Absolut! Om man tar mitt namn baklänges så blir det "lime", vilket jag tycker är ganska häftigt! Jag tror inte så många har koll på det faktiskt.

Okej, ja det var ju väldigt spännande Emil... Vad tror du om årets säsong då?
-Jag tror det kommer bli kanon! Det känns bra och jag tycker att laget har bra potential. Johannes tror jag kommer höja sig ordentligt och bli en fullt duglig spelare till i år, sedan är det bara att hoppas att de bra spelarna i laget också kan höja sig.

Låter underbart! Tack för att du tog dig tid och lycka till i år!

-Tackar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gilla oss även på Facebook:
facebook.com/salmingbloggen

Skicka iväg ett mail om du undrar någonting, har tips/önskemål på vad bloggen bör skriva om eller om du har hittat något fel på bloggen.

bostream_nr13@hotmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards