Salming

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Strutsboa - 31 juli 2013 17:01

Igår fick Salming ta emot det tråkiga beskedet att Anton Granberg, en av de tre kvarvarande spelarna som var med i nystarten 2005, har bestämt sig för att ta ett uppehåll.

Anton meddelade att det är en blandning av tidsbrist och delvis även bristande motivation som ligger bakom beslutet.

-Jag tycker det är riktigt roligt att försöka se hur långt man kan gå och hur bra man kan bli i sakerna jag ger mig in i. Nu har jag varit med ända från nystarten av ett lag till att få vara med att vinna och då känner jag litegrann att jag har fått uppnå det jag ville. Med tanke på att jag har mycket annat som tar tid, så räcker inte tiden riktigt till för brännboll också. Jag ska dock försöka hjälpa till Salming under yran och det kanske även blir någon sommarcup nästa år.

Vi i Salming tycker att det är extremt tråkigt att Anton har valt att ta ett uppehåll, men vi hoppas att det blir en comeback inom kort!

Däremot spelar Anton finalcupen lördag 17:e augusti, mer information om den kommer senare!   

Av Strutsboa - 31 juli 2013 16:59

Märkte precis att jag hade gjort något fel innan, men nu verkar "Salmingbloggen" fungera på Facebook.

Så om någon försökte tidigare, så kan ni prova igen nu istället!

Av Strutsboa - 31 juli 2013 01:50

I dagens samhälle så kretsar ju det mesta kring Facebook på ett eller sätt, så därför funderade jag på att testa det även med Salmingbloggen. Tanken att finnas där är dels för att alla ska kunna se när någonting har skrivits, men även för att det ska underlätta för tips och kommentarer.

Jag har aldrig provat att göra en egen Facebook-sida, så detta får fungera som ett test. Jag hoppas att det ska kunna bli mer och mer seriöst när jag har lärt mig hur det fungerar...

För alla som är intresserade så får ni gärna gilla oss på Facebook. Jag har inte riktigt förstått vilken adress det är, men sök på "Salmingbloggen" så borde ni hitta den.

www.facebook.com/salmingbloggen

Presentation

Gilla oss även på Facebook:
facebook.com/salmingbloggen

Skicka iväg ett mail om du undrar någonting, har tips/önskemål på vad bloggen bör skriva om eller om du har hittat något fel på bloggen.

bostream_nr13@hotmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards