Salming

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Strutsboa - 11 maj 2014 21:41

Ett ämne som togs upp på "elitmiddagen" var angående vilket lag som är favoriter i år och detta är även ett ämne som jag har fått en del frågor om och som jag därför tänkte ta upp här på bloggen. Till vänster finns en omröstning där jag gärna ser att ni lägger er röst på vilka ni anser vara favoriter i år, så vi ser vad läsarna anser.

Förutom de som har nämnt sig själva som favoriter så har jag hittills inte hört någon som har sagt någonting annat än att Salming eller BK Rel är favoriter. Sedan kan självklart ett lag vinna hela yran även om man inte är favoriter, men eftersom att samtliga (ca. 20 personer) som jag har hört via middagen eller på ängarna endast har nämnt Salming och BK Rel, så kommer jag utgå från dessa i detta blogginlägg och omröstningen. Om ni anser att något annat lag är favorit så får ni helt enkelt lägga en kommentar för att få eran röst hörd.

Lägg gärna en kommentar med motivering till varför ni tycker som ni gör.

Personligen avvaktar jag med min analys till efter omröstningen är slutförd för att inte påverka någon röstare.

Av Strutsboa - 11 maj 2014 19:36

Det var tidigare i princip klart med en huvudsponsor som skulle sponsra stora delar av klädeskostnaderna (jacka, matchtröja, shorts, långbyxa), men förra veckan rann det ut i sanden. Man var överens om summan, men vi i Salming beslutade oss för att vi vill ha allt tryck i helvitt, för att få så stilrena kläder som möjligt. Eftersom att företaget i fråga endast var intresserad av att ha trycket i färgerna som representerar företaget, så blev det inget avtal.

När det inte löste sig med detta företag så hittade dock Salming ett annat företag som kunde tänka sig att gå in med samma summa. Det är Emil Granbergs företag EG Specialsnickerier som blir ny huvudsponsor för Salming!

 
EG Specialsnickerier är ett relativt nystartat företag som är extremt skickliga och seriösa. Företaget har strålande omdömen och är hett eftertraktade att anlita. Vi i Salming är väldigt nöjda med att EG Specialsnickerier vill sponsra vårt lag och deras logga kommer finnas på magen på våra matchtröjor. 

Länk till EG Specialsnickeriers Facebooksida: 
https://www.facebook.com/egspecialsnickerier?fref=ts

Presentation

Gilla oss även på Facebook:
facebook.com/salmingbloggen

Skicka iväg ett mail om du undrar någonting, har tips/önskemål på vad bloggen bör skriva om eller om du har hittat något fel på bloggen.

bostream_nr13@hotmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards