Salming

Alla inlägg under september 2014

Av Strutsboa - 11 september 2014 14:37

Det är många som har saknat brännboll.nu sedan det lades ner och det är egentligen märkligt att det inte har tagits upp något nytt brännbollsforum sedan dess. Men man brukar ju säga "bättre sent än aldrig" och nu har jag tänkt ge det ett försök att få igång ett väl fungerande brännbollsforum igen. Timingen kanske vissa tycker är lite märklig, men jag känner att det är lika bra att dra igång det direkt så att det hinner sprida sig ordentligt och att det kommer igång på allvar i god tid innan nästa säsong börjar.

Man vet aldrig hur någonting faller ut innan man testar det, men jag tycker det är värt ett försök och jag hoppas att så många som möjligt registrerar sig och att det kommer igång diskussioner. Tidigare har det mest varit jag och Frank här på Salmingbloggen och Gustav på brännbollsbloggen som har vädrat sina åsikter, så jag hoppas att fler tar för sig nu när ett brännbollsforum åter öppnas.


http://brannboll.forum24.se/

Presentation

Gilla oss även på Facebook:
facebook.com/salmingbloggen

Skicka iväg ett mail om du undrar någonting, har tips/önskemål på vad bloggen bör skriva om eller om du har hittat något fel på bloggen.

bostream_nr13@hotmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards