Salming

Alla inlägg den 13 juli 2016

Av Strutsboa - 13 juli 2016 12:23

Årets mest efterfrågade på bloggen är utan tvekan att jag borde styra upp en draft i år igen, så nu tänkte jag gå ut med en offentlig intresseanmälan för att se hur stort intresset är till att vara en av personerna som draftar. Jag har inte satt upp något bestämt antal lag som ska draftas, utan vi får se lite hur intresset blir, men om det blir färre än 6 lag så tycker jag inte att det är lönt. 

 

Nytt för i år:

*Max 2 spelare från samma lag får väljas

-Ifjol tyckte folk att det blev lite tråkigt att spelare ur ens egna lag ofta valdes, så jag har begränsat det till 2 spelare per lag.

I övrigt är det samma regler, men eventuellt går vi ner till 10 spelare per lag om det skulle vara många som är med i draften.

Det spelar ingen roll om ni var med ifjol eller inte, alla är välkomna att skicka in sin intresseanmälan. Däremot är det önskvärt om man i alla fall har någorlunda koll på brännboll. 


Skriv antingen till mig (Eric Boström) på Facebook, på telefon 070-625 83 80 eller kommentera det här inlägget om ni är intresserade eller har frågor. Mer information om draften dyker upp när det är dags att dra igång (om intresse finns).

Presentation

Gilla oss även på Facebook:
facebook.com/salmingbloggen

Skicka iväg ett mail om du undrar någonting, har tips/önskemål på vad bloggen bör skriva om eller om du har hittat något fel på bloggen.

bostream_nr13@hotmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards